Prázdny
0,00 €
 
-25 %
Manažment

Manažment

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2007
Autor – dnes už klasik slovenského manažmentu – sa v rámci niekoľkých problémových okruhov zaoberá podstatou, významom a systémami manažmentu, charakterizuje jeho hlavné koncepcie vo vyspelých krajinách. Osobitnú časť venuje rozhodovaco-informačnému procesu, objasňuje druhy rozhodovacích procesov, postupy a metódy ...
Bežná cena knihy: 14,94 €
Naša cena knihy: 11,21 €
Ušetríte: 25 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 360
Väzba: Pevná
Rozmer: 150x210 mm
EAN: 9788080781330
Rok vydania: 2007
Žáner: Katalóg
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Věkový rozdíl mezi partnery
Tomáš Novák
0,00 €
Promise of the Witch-King
Salvatore R. A.
11,23 €
Naked God (3)
autor neuvedený
13,96 €
Horské bicykle
autor neuvedený
0,00 €
Tančili tváří k slunci
autor neuvedený
11,24 €
Umrieť a nájsť samú seba
Anita Moorjani
9,99 €
O knihe
Autor – dnes už klasik slovenského manažmentu – sa v rámci niekoľkých problémových okruhov zaoberá podstatou, významom a systémami manažmentu, charakterizuje jeho hlavné koncepcie vo vyspelých krajinách. Osobitnú časť venuje rozhodovaco-informačnému procesu, objasňuje druhy rozhodovacích procesov, postupy a metódy rozhodovania v spojení s kvalitou informačného systému organizácií. Sústreďuje pozornosť na plánovanie a implementáciu stratégie na úrovni podniku, kladie dôraz na problematiku organizovania a organizačnej štruktúry, spôsoby organizačného členenia a deľbu rozhodovacích právomocí, rozoberá efektívne vedenie ľudí. Vyjadruje sa k tendenciám rozvoja manažmentu a usmerňuje ho na „totálnu orientáciu na zákazníka“. Toto úspešné, originálne a komplexne poňaté dielo poskytuje študentom fakúlt ekonomického zamerania ako aj výkonným manažérom i ďalším záujemcom celkový prehľad o problematike manažmentu.