Pocit naliehavosti
Dátum vydania: 2010
Väčšina iniciatív zamerany´ch na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne vy´sledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom). Vo svojom medzinárodnom bestselleri Vedenie procesu zmeny (Leading Change) predstavil Kotter osemfázový proces zavádzania úspešných transformácii ...
Bežná cena knihy: 15,99 €
Naša cena knihy: 12,31 €
Ušetríte: 23 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 158
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 147x215 mm
Hmotnosť: 352 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788081091155
Rok vydania: 2010
Žáner: Riadenie, plánovanie, výroba
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Väčšina iniciatív zamerany´ch na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne vy´sledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom). Vo svojom medzinárodnom bestselleri Vedenie procesu zmeny (Leading Change) predstavil Kotter osemfázový proces zavádzania úspešných transformácii, ktorý neskôr v bájke Náš ľadovec sa roztápa (Our Iceberg Is Melting) ilustroval podobenstvom o kolónii tučniakov.
V knihe Pocit naliehavosti teraz autor zameriava svoju pozornosť na kriticky dôležity´ prvy´ krok pri pri náročnej úlohe inovátora: vytvorenie pocitu naliehavosti, a to tak, že ľudí privediete k tomu, aby skutočne videli a cítili potrebu zmeny.
A prečo je potrebné zamerať sa na naliehavosť? Bez pocitu naliehavosti je totiž každy´ pokus o zmenu odsúdeny´ na neúspech. Autor odhaľuje zradnosť uspokojenia sa s existujúcim stavom, a to vo všetky´ch jeho formách a podobách.