Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Jednoducho značka

Jednoducho značka

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2011
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House ...
Bežná cena knihy: 9,99 €
Naša cena knihy: 8,49 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 212
Väzba: Pevná S Prebalom
Rozmer: 160x230 mm
Hmotnosť: 426 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081091759
Rok vydania: 2011
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Patnáctiletý kapitán
Jules Verne
10,99 €
Nechme ožít dobro v nás
Desmond Tutu
16,45 €
Vanity Fair
Makepeace Thackeray William
5,44 €
Sudoku černý pás
Michael Rios
0,00 €
Knihy básní 1+2
Andrej
43,40 €
Pomazánky na pohoštění
autor neuvedený
2,75 €
Píseň zvěrokvarka
Jasper Fforde
9,99 €
O knihe
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM. Ponúka aj pohľad do zákulisia na prácu s tradičnými značkami ako je Maxwell House, ale aj s nováčikmi ako JetBlue či iPod. Vysvetľuje, čo robia správne a čo nesprávne.