Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Hodnoty a prežívanie zmyslu života u agresorov šikanovania

Hodnoty a prežívanie zmyslu života u agresorov šikanovania

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2010
Problematika šikanovania v interpersonálnych vzťahoch mládeže patrí medzi stále aktuálne fenomény pedagogicko-psychologickej teórie i praxe. Záujem o tento fenomén neutícha ani v súčasnosti, nakoľko prejavy agresivity mládeže nie sú na ústupe. Šikanovanie má mnohotvárnu podobu, na ktorú veľmi výstižne a odborne upozorňuje ...
Bežná cena knihy: 10,00 €
Naša cena knihy: 8,50 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 195
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 130x200 mm
Hmotnosť: 210 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080823580
Rok vydania: 2010
Žáner: Psychológia
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Vôňa anjelov - Moja cesta do večnosti a späť
Brookhartová Haldová Martha
5,00 €
Dôkazy večnosti
Anthony Mark
9,90 €
Abroad in Japan
Broad Chris
27,44 €
Můj život pro mladé
Don Bosco
11,70 €
O knihe
Problematika šikanovania v interpersonálnych vzťahoch mládeže patrí medzi stále aktuálne fenomény pedagogicko-psychologickej teórie i praxe. Záujem o tento fenomén neutícha ani v súčasnosti, nakoľko prejavy agresivity mládeže nie sú na ústupe. Šikanovanie má mnohotvárnu podobu, na ktorú veľmi výstižne a odborne upozorňuje predložená publikácia. Autorka sa zameriava na riešenie problému šikanovania z aspektu psychologickej analýzy hodnôt a zmyslu života. Zároveň toto skúmanie realizuje so zakomponovaním pojmov, ktorými sú adolescencia, primárna rodina a vrstovnícka skupina. Nóvum jej riešiteľského prístupu nespočíva iba vo voľbe nových aspektov, ale najmä v presune pozornosti z tradičnej analýzy obete šikanovania na analýzu agresora šikanovania. Práca nielen systémovo prezentuje novo získané a často ešte neznáme fakty, ale i adekvátne začleňuje nové poznatky do exitujúceho poznatkového systému. (Prof. PhDr. Ján Grác, DrSc., Trnavská univerzita v Trnave) Dnešná škola nedisponuje optimálnym pedagogickým, personálnym a materiálnym zabezpečením, ktoré by umožňovalo adekvátne riešiť výchovu a vzdelávanie detí s poruchami správania. Publikácia Márii Dědovej prináša potrebný a odborníkmi dlhšie očakávaný vhľad do problematiky porúch správania, šikanovania a osobnosti agresora. Poznatkovo cenná je tiež analýza Franklovho a Popielskeho prístupu k hodnotám a k význame hodnôt pre človeka. Nové je najmä skúmanie hodnôt a prežívanie zmysluplnosti života u agresorov šikanovania, ktoré autorka realizovala nielen kvantitatívnymi, ale i kvalitatívnymi metódami, aby tak získala celistvý obraz o povahe skúmaného javu. Teoretické i výskumné sledovanie týchto premenných možno považovať za eminentne dôležitú úlohu prinášajúcu nové poznatky a výsledky pre slovenskú sociálno-psychologickú a školsko- psychologickú prax. (Doc. PhDr. Eva Gajdošová, CSc., Univerzita Komenského v Bratislave)