Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Podnikanie v nových ekonomických a sociálnych podmienkach

Podnikanie v nových ekonomických a sociálnych podmienkach

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Spoločensky zodpovedné podnikanie (SZP, z angl. corporate social responsibility, CSR) sa stalo dôležitou súčasťou nielen obchodnej, ale aj všeobecnej rozvojovej stratégie (veľkých) firiem. Dokument, ktorý predkladáme našej verejnosti, je výsledkom vedeckého autorského výskumu a venuje sa osobitne medzinárodnému porovnaniu ...
Bežná cena knihy: 7,95 €
Naša cena knihy: 5,88 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 112
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089447510
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Pozri , kto sa skrýva na záhrade
autor neuvedený
2,90 €
Gaudí- brožovaný
Hensbergen Gijs van
4,50 €
WarCraft - Poslední strážce
Grubb Jeff
15,90 €
Osudové okamžiky českých dějin
Jaroslav Kojzar
0,00 €
Zapomenuté dívky
Blaedelová Sara
16,87 €
Maďarsko-český slovník ilustrovaný
autor neuvedený
16,44 €
O knihe
Spoločensky zodpovedné podnikanie (SZP, z angl. corporate social responsibility, CSR) sa stalo dôležitou súčasťou nielen obchodnej, ale aj všeobecnej rozvojovej stratégie (veľkých) firiem. Dokument, ktorý predkladáme našej verejnosti, je výsledkom vedeckého autorského výskumu a venuje sa osobitne medzinárodnému porovnaniu výsledkov SZP, pričom skúma jeho výsledky v popredných spoločnostiach v Rakúsku, Nemecku a Turecku v rokoch 2006, 2007 a 2008. Zatiaľ čo SZP v Nemecku sa pravidelne zvykne zahŕňať do medzinárodných porovnávacích štúdií, o SZP v Rakúsku a v Turecku nie sú dostupné takmer žiadne výskumné práce. Cieľom predmetnej štúdie je podnietiť vyšší záujem o hlbšie štúdium foriem a obsahu spoločensky zodpovedného podnikania, a to tak na strane výskumných inštitúcií, ako aj na strane spoločenských a štátnych organizácií a inštitúcií. Očakávame však, že výstupy tohto výskumu budú užitočné aj pre predstaviteľov podnikateľskej sféry, pre ktorých môžu byť cenným zdrojom strategického usmerňovania vlastných rozvojových programov v oblasti spoločensky zodpovedného podnikania.