Prázdny
0,00 €
 
-18 %
Audit marketingu a cien

Audit marketingu a cien

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2009
Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu ...
Bežná cena knihy: 5,50 €
Naša cena knihy: 4,51 €
Ušetríte: 18 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 85
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788080782733
Rok vydania: 2009
Žáner: Katalóg
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Dinosauři - Úžasné aktivity
autor neuvedený
8,20 €
MZ 0018 MIX Bestseller
autor neuvedený
0,00 €
Začínáme s... Windows XP
Kotecha Harshad
5,94 €
Erich ist Verschwunden + CD
autor neuvedený
11,28 €
B-SIDE BAND  MEETING POINT
Bujoart
7,59 €
Analýzy v regionálním rozvoji
kolektiv autorů
15,84 €
O knihe
Publikácia sa zaoberá možnými spôsobmi praktického uplatnenia auditu marketingu vo firmách, etikou v profesii audítora všeobecne a audítora marketingu osobitne, auditom a hodnotením výkonnosti marketingových funkcií a systémov, spôsobmi súhrnného hodnotenia správania manažérov marketingu, výstupmi auditu marketingu na zlepšenie marketingových aktivít firmy. Autori charakterizujú ideálnu situáciu a zároveň vymedzujú audítorovi referenčný rámec na hodnotenie reality „aká je“ a „aká by mala byť“. V závislosti od zistenej odchýlky audítor formuluje odporúčania, prispôsobené oblasti, v ktorej firma vykonáva činnosť. Cieľom publikácie je prispieť k prehĺbeniu poznania auditu marketingu a cien a k jeho aktívnemu využívaniu vo firmách v záujme udržania trvalej prosperity firiem. Publikácia je určená študentom i širokej odbornej verejnosti v manažmentoch firiem.