Človek - masmédiá - realita
Dátum vydania: 2008
Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a zahrňuje aj prostriedky masovej komunikácie...
Z obsahu:
Masmédiá ...
Bežná cena knihy: 6,60 €
Naša cena knihy: 4,49 €
Ušetríte: 32 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 163
Väzba: Pevná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089256297
Rok vydania: 2008
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Od čias Immanuela Kanta vo filozofickej tradícii zaznieva myšlienka o subjektívnej transformácii objektívnej reality, spočiatku na úrovni poznávacích schopností človeka, neskôr jazyka. V súčasnosti sa táto transformácia skúma už komplexnejšie a zahrňuje aj prostriedky masovej komunikácie...
Z obsahu:
Masmédiá v epistemologickom rámci vedecko-technologickej civilizácie
Predmet komunikácie a hodnoty
Epistémy masmediálnej reality
Sociokultúrna determinácia obrazu/modelu reality v masmédiách
Obrazy človeka v ére spotreby a masovej komunikácie
Pojem kultúra verzus masmediálna kultúra
Tematizácia filozofickej refelexie masmédií