Strategické partnerstvá
Dátum vydania: 2005
Strategické partnerstvá sa stali efektívnym a využívaným nástrojom a ovplyvnili jestvujúcu podobu podnikateľského, najmä konkurenčného prostredia. Cieľom publikácie je teda poukázať na význam týchto partnerstiev, jeho pozitívne výsledky. Upozorňuje však aj na možné riziká spojené s vytváraním strategických ...
Bežná cena knihy: 7,70 €
Naša cena knihy: 6,08 €
Ušetríte: 21 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 166
Väzba: Pevná
Rozmer: 150x210 mm
Hmotnosť: 318 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089018802
Rok vydania: 2005
Žáner: Riadenie, plánovanie, výroba
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Strategické partnerstvá sa stali efektívnym a využívaným nástrojom a ovplyvnili jestvujúcu podobu podnikateľského, najmä konkurenčného prostredia. Cieľom publikácie je teda poukázať na význam týchto partnerstiev, jeho pozitívne výsledky. Upozorňuje však aj na možné riziká spojené s vytváraním strategických partnerstiev. Zároveň nás oboznamuje s krokmi, ako týmto rizikám predchádzať a už vzniknuté negatívne javy odstrániť. Zaoberá sa spôsobmi, ako nájsť vhodného strategického partnera, aliančnými vzťahmi, formou Joint Venture ako spoločným podnikaním, tesnými formami partnerských vzťahov, ako sú fúzie, a pod.