Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-18 %
Stratégia a strategický manažment

Stratégia a strategický manažment

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2013
V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia ...
Bežná cena knihy: 17,00 €
Naša cena knihy: 13,94 €
Ušetríte: 18 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 280
Väzba: Pevná
Rozmer: mm
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788080786557
Rok vydania: 2013
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Novelizovaný zákon o DPH
autor neuvedený
8,90 €
ESOL Activities: Entry 2
Boyd Elaine
68,15 €
FIFTH ANGEL  WHEN ANGELS KILL
NUCLEAR BLAST
16,19 €
Nejkrásnější výtvarné nápady pro dívky
Tuesday Mourningová
9,99 €
Perfect Spy
le Carré John
9,26 €
Pofoukáme, zalepíme!
Jiří Faltus
9,99 €
O knihe
V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní. Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia. Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev. Určená je pre študentov vysokých škôl, ale aj pre manažérov v praxi, ktorí hľadajú spôsob, ako doviesť firmu v náročnom a ťažko predvídateľnom prostredí k dlhodobej úspešnosti.