Viacrozmerné štatistické metódy s aplikáciami
Dátum vydania: 2007
Publikácia sa venuje dnes veľmi populárnym metódam viacrozmernej štatistickej analýzy, ako sú zhluková analýza alebo logistická regresia, ktoré sú nepostrádateľné v dennej praxi každého marketingového manažéra, analytika alebo riaditeľa vzťahov so zákazníkmi.
Zaoberá sa tiež metódami faktorovej analýzy, metódami ...
Detaily o knihe
Počet strán: 261
Väzba: Pevná
Rozmer: 175x248 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788080781521
Rok vydania: 2007
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Publikácia sa venuje dnes veľmi populárnym metódam viacrozmernej štatistickej analýzy, ako sú zhluková analýza alebo logistická regresia, ktoré sú nepostrádateľné v dennej praxi každého marketingového manažéra, analytika alebo riaditeľa vzťahov so zákazníkmi.
Zaoberá sa tiež metódami faktorovej analýzy, metódami hlavných komponentov, diskriminačnej analýzy alebo viackriteriálneho hodnotenia. Odborná verejnosť má tak možnosť získať nové podnety, ako vyhodnocovať správanie svojich zákazníkov, ako lepšie identifikovať skryté riziká v podnikaní, alebo ako vyhodnotiť priority v komunikácii s dodávateľmi.
K publikácii je priložené DVD s výukovým programom SAS EG, umožňujúce praktické použitie vysvetľovaných viacrozmerných štatistických metód.