Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Krizový management pro malé a střední podniky

Krizový management pro malé a střední podniky

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však uvažuje o krízovom manažmente ako o bežnom a neoddeliteľnom prvku riadenia, na čo treba upozorniť práve najmä malé a stredné podniky. Prehľadný, graficky spracovaný model vývoja potenciálnej krízy ...
Bežná cena knihy: 16,98 €
Naša cena knihy: 12,57 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 308
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 540 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081681066
Rok vydania: 2014
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Kumštýři na vodě
Kepka Ondřej
11,70 €
Zatím spolu, zatím živi Blu-ray
autor neuvedený
10,94 €
Vlk ve stínu
David Gemmell
13,44 €
Tajemství vůní a chutí
Hanns
11,21 €
CD-Pesničky pre detičky
autor neuvedený
7,70 €
Kouzelná flétna 2 + CD
Dalibor Bárta
10,15 €
Male Nude
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Autorka v knihe zdôrazňuje chápanie krízového manažmentu ako strategickej a stále aktuálnej záležitosti. Súčasne však uvažuje o krízovom manažmente ako o bežnom a neoddeliteľnom prvku riadenia, na čo treba upozorniť práve najmä malé a stredné podniky. Prehľadný, graficky spracovaný model vývoja potenciálnej krízy v podniku je pre manažérov dobrou pomôckou na ujasnenie si možných nebezpečenstiev bezprostredne súvisiacich s krízou a jej ďalším vývojom. Za veľký prínos knihy možno považovať prezentovanú metodiku tvorby systému krízového manažmentu a jej aplikácie. Snaha manažérov zaviesť krízový manažment totiž často končí v momente, keď nevedia, ako začať. Malé a stredné podniky pritom často nemajú finančné prostriedky na spoluprácu s externými konzultantmi, ktorí by pomohli pri tvorbe systému krízového manažmentu. Práve v tejto knihe nájdu návod na to, ako sa pripraviť na potenciálne krízové ohrozenie.