Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Dátum vydania: 2014
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej ...
Bežná cena knihy: 12,65 €
Naša cena knihy: 10,75 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 148
Väzba: Pevná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081681196
Rok vydania: 2014
Žáner: Ekonomika, právo
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Puzzle MAXI - 3 princezny/35 dílků
autor neuvedený
8,41 €
Otázky tvorby práva v České republice, Polské republice a Slovenské republice
Jarmila Čermáková (ed.)
14,30 €
Omyly v dějinách Země
Zillmer Hans-Joachim
10,42 €
Slzy katovy schovanky
Martin Sabine
21,95 €
Návrat mrtvého muže
Jindra Jaromír
16,44 €
O knihe
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja svetovej všeobecnej teórie marketingu ako rámca na vznik a vývoj slovenskej teórie marketingu, vznik slovenskej teórie marketingu a terminológia slovenskej teórie marketingu v súčasnej etape jej vývoja. Autorka s veľkou zainteresovanosťou, vynikajúcim teoretickým a metodickým prístupom prezentuje hlbokú historickú reflexiu/úvahu o základoch marketingu a spôsoboch vyjadrenia jeho povahy v rôznych obdobiach hospodárskeho vývoja krajiny. Monografia je určená nielen odborníkom v oblasti marketingu, ale aj študentom, doktorandom a každému, kto sa zaujíma o otázky vzniku a rozvoja slovenskej teórie marketingu.