Prázdny
0,00 €
 
-23 %
Marketing - výklad pojmov

Marketing - výklad pojmov

Dátum vydania: 2015
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov ...
Bežná cena knihy: 20,90 €
Naša cena knihy: 16,09 €
Ušetríte: 23 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 184
Väzba: Pevná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081681363
Rok vydania: 2015
Žáner: Obchod, reklama, marketing
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Motiv koní - 2CD
Francis Dick
14,05 €
Maigret - Je tu Felicie - CDmp3
Simenon Georges
15,89 €
V mojom nebi
Seboldová Alice
8,27 €
JOBIM, ANTONIO CARLOS  TIDE / 180G
autor neuvedený
0,00 €
Počasie a zmena klímy
Kolektív
39,96 €
Vražda z pomsty
Horák Miroslav
6,90 €
O knihe
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich i zahraničných prameňov, ako aj internacionalizovaných ekonomických slovníkov, pričom si uvedomovali rozdielnosť validity zdrojov. Výber hesiel, ako aj ich spracovanie autori pri samotnej tvorbe diela priebežne konzultovali s mnohými odborníkmi z teórie a praxe. Pojmy, ktoré tvoria obsah jednotlivých častí diela – Marketing (1), Marketingové nástroje/Marketingový mix (2), Metódy a techniky marketingu (3), sú uvedené v abecednom poradí. Pre ľahkú orientáciu čitateľa je na záver uvedený komplexný register všetkých pojmov podľa abecedy. V rozsiahlej palete hesiel sú uvedené aj niektoré slangové výrazy, ktoré nie sú kodifikované, ale stali sa súčasťou marketingovej terminológie odborníkov i verejnosti. Marketing – výklad pojmov prezentuje komplexný systematizovaný súbor, rozbor a výklad poznatkov z oblasti marketingu, ktorý bude vhodnou pomôckou pre odbornú i laickú verejnosť, ako aj študentov ekonomických a neekonomických smerov.