Nákup a predaj – základné obchodné funkcie výrobného podniku
Dátum vydania: 12.06.2011
Publikácia si kladie za cieľ prispieť k poznaniu nákupu a predaja ako základných obchodných funkcií podnikov na trhu výrobnej sféry, k poznaniu ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických ...
Detaily o knihe
Počet strán: 216
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Hmotnosť: 390 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788080783808
Rok vydania: 2011
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Publikácia si kladie za cieľ prispieť k poznaniu nákupu a predaja ako základných obchodných funkcií podnikov na trhu výrobnej sféry, k poznaniu ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok.