Manažment podniku
Dátum vydania: 05.06.2013
Úloha manažmentu je nezastupiteľná vo všetkých organizáciách, ktoré chcú byť úspešné. Vďaka modernému manažmentu, ktorý využíva generáciu obchodovania na internetových trhoch B2B, dochádza k postupnej transformácii konkurencie medzi malými a veľkými podnikmi, ako aj ku konkurencii -rýchlych- a -pomalých- podnikov.
...
Detaily o knihe
Počet strán: 392
Väzba: Viazaná
Rozmer: 175x250 mm
Hmotnosť: 850 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055404189
Rok vydania: 2013
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Úloha manažmentu je nezastupiteľná vo všetkých organizáciách, ktoré chcú byť úspešné. Vďaka modernému manažmentu, ktorý využíva generáciu obchodovania na internetových trhoch B2B, dochádza k postupnej transformácii konkurencie medzi malými a veľkými podnikmi, ako aj ku konkurencii -rýchlych- a -pomalých- podnikov.
Hnacou silou zmien sa stávajú inovácie, investície do perspektívnych oblastí, najmä služieb. Vývojové tendencie nachádzajú ohlas aj v znalostiach a schopnostiach manažérov a v súčasnej dobe znalostnej ekonomiky v nevyhnutnosti tieto znalosoti ďalej rozvíjať. Manažment je disciplína, v ktorej sa neustále objavujú nové zistenia, teórie, názory, diskusie, ako aj skúsenosti, ktoré posúvajú oblasť riadena dopredu.
Uvedené skutočnosti motivovali autorov k napísaniiu vysokoškolskej učebnice o manažmente podniku, ako príspevku k rozšíreniu vedomostí manažérov a rozšíreniu existujúcich učebníc o nové, akutálne poznatky, zuískané v procese riešenia viacerých úloh a projektov. Obsah publikácie je rozdelený do 11, relatívne samostatných kapitol.