Priamy marketing
Dátum vydania: 08.01.2002
Okrem základov priameho marketingu sa čitateľ dozvie o význame integrovanej marketingovej komunikácie v priamom marketingu, výbere cieľových skupín, o základoch a spôsoboch použitia metód priamej distribúcie. V samostatnej kapitole sú uvedené dva príklady využitia priameho marketingu v praxi (priamy marketing pre výrobok ...
Detaily o knihe
Počet strán: 148
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 180x260 mm
Hmotnosť: 170 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089047383
Rok vydania: 2002
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Okrem základov priameho marketingu sa čitateľ dozvie o význame integrovanej marketingovej komunikácie v priamom marketingu, výbere cieľových skupín, o základoch a spôsoboch použitia metód priamej distribúcie. V samostatnej kapitole sú uvedené dva príklady využitia priameho marketingu v praxi (priamy marketing pre výrobok firmy 3M - „Post it“ a pre značkové tovary firmy Camel). Publikácia je určená študentom ekonomických fakúlt, manažmentu malých a stredných podnikov, ako aj odborným pracovníkom v reklamných a poradenských marketingových agentúrach.