Efektívny marketing
Autor:
autor neuvedený
|
Vydavateľstvo:
neuvedené
Dátum vydania: 16.05.2003
Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu. Účinné odporúčania doplnené jednoduchými a zrozumiteľnými schémami i grafmi podporujú invenciu a možnosti zdokonaľovania ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 72
Väzba: Tvrdá
Rozmer: mm
EAN: 9788071456506
Rok vydania: 2003
Žáner: Základy manažmentu
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Publikácia poskytuje rady, ako si zlepšiť obchodný imidž, ukazuje, ako maximalizovať svoj podiel na trhu, pomôže zvýšiť konkurencieschopnosť a rozvinúť efektívnu marketingovú stratégiu. Účinné odporúčania doplnené jednoduchými a zrozumiteľnými schémami i grafmi podporujú invenciu a možnosti zdokonaľovania produktov firmy či vytvárania silnej obchodnej značky.