Grafický design v praxi
Dátum vydania: 07.10.2004
Úlohou designu je sprostredkovávať informácie, či už o produkte, koncepcii, či spoločnosti. Každý designér sa v praxi stretáva s problémom voľby tej správnej kombinácie prvkov, ktoré by informácie odovzdali čo najštýlovejším, najoriginálnejším a zároveň najúčinnejším spôsobom. Táto kniha objasňuje podstatu ...
Naša cena knihy: 0,00 €
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Knihy Viazané
Rozmer: 190x135 mm
EAN: 9788072095971
Rok vydania: 2004
Žáner: Počítače
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Úlohou designu je sprostredkovávať informácie, či už o produkte, koncepcii, či spoločnosti. Každý designér sa v praxi stretáva s problémom voľby tej správnej kombinácie prvkov, ktoré by informácie odovzdali čo najštýlovejším, najoriginálnejším a zároveň najúčinnejším spôsobom. Táto kniha objasňuje podstatu designu a snaží sa naučiť, ako vytvárať profesionálne návrhy vo firme, bez zbytočného zadávania práce profesionálnym grafickým štúdiám.