Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2025 budeme expedovať od 7.1.2025
 
Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Podnikanie a podnikateľské myslenie I.

Podnikanie a podnikateľské myslenie I.

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 05.11.2015
Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského rozvoja ...
Bežná cena knihy: 16,10 €
Naša cena knihy: 12,56 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 240
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788074789502
Rok vydania: 2015
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Trogári
Laco Haas
0,00 €
Jet - Procitnutí
Blake Russell
15,34 €
Lexikon řízení zdravotnictví
Jan Bříza a kolektiv
18,98 €
Malý Vlk a Bystré Očko
Věra Faltová
13,70 €
Ztracená - 2.vydání
Fieldingová Joy
14,24 €
O knihe
Hlavným cieľom monografie je prijateľným, ale najmä inšpiratívnym spôsobom preniknúť do podstaty podnikania, odhaliť základné faktory, ktoré podnikanie ovplyvňujú, a naznačiť cesty, ako možno podnikanie zdokonaľovať a naplno rozvinúť jeho schopnosti, aby sa stalo základnou hybnou silou ekonomiky i spoločenského rozvoja. Zameriava sa na skúmanie podstaty podnikania a hľadanie odpovedí na otázky: Prečo podnikáme?, Kto by mal podnikať?, V prospech koho podnikanie prináša úžitok?. Autori sa snažia vrátiť až k samotným základným koreňom podnikania, sledujú jeho vývoj v kontexte prebiehajúcich spoločenských zmien, ale i vplyvom vývoja ekonomického, filozofického a ľudského myslenia vo všeobecnosti. Hľadajú súvislosti vývoja podnikania s vývojom iných vedných odborov, predovšetkým ekonómie, manažmentu, ale i etiky alebo psychológie. Osobitne sa venujú malým a stredným podnikom a rodinnému podnikaniu a názorom na perspektívy ich budúceho rozvoja. Cieľom autorov bolo osloviť podnikateľov v praxi a najmä tých, ktorí sa na podnikanie prirpravujú, medzi nimi predovšetkým študentov vysokých škôl.