Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Aplikovaný marketing

Aplikovaný marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 31.03.2016
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky ...
Bežná cena knihy: 25,60 €
Naša cena knihy: 18,94 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 352
Väzba: Viazaná
Rozmer: 150x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081683824
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Zuzanka
Pierre Couronne
0,00 €
Proč věci nepadají nahoru
Walt Disney; Walt Disney
0,00 €
Z ničeho nic
Martina
11,00 €
Haná a Hostýnské Vrchy
autor neuvedený
0,00 €
Jádro, Cesta do srdce hmoty
Ray Macintosh
0,00 €
Zaklínač I. - Poslední přání
Sapkowski Andrzej
16,45 €
O knihe
Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej práce pedagógov katedry marketingu, ale ide aj o poznatky vyplývajúce z praxe. Výber okruhov aplikovaného marketingu sa zameriava na aktuálne témy (energeticky úsporné produkty, sociálne médiá, nehnuteľnosti, vzdelávanie, finančné produkty, farmácia, ekologický marketing a pod.), ktoré budú v slovenskej ekonomike a spoločnosti rezonovať i v budúcnosti. Cieľom učebnice je nielen poskytnúť nové poznatky, ale predovšetkým podnietiť aktivitu študentov, aby s citom a so zodpovednosťou využívali a aplikovali marketing v praxi v duchu moderných výziev 21. storočia a privádzali marketingovú prax k princípom udržateľnosti a spoločenskej zodpovednosti.