Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Dátum vydania: 29.04.2016
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov ...
Bežná cena knihy: 12,50 €
Naša cena knihy: 9,25 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 168
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081683947
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Tajemství života
Barbara De Angelis
8,50 €
Mitfordské vraždy - CDmp3 (Čte Jaromír M
Fellowesová Jessica
19,74 €
Krysburger
David Walliams
13,54 €
Church
Jay Crownover
19,20 €
Proces se soudci Alvina Karra
Ritter Petr
10,76 €
O knihe
Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy. Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu). Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.