Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Dátum vydania: 30.06.2016
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia ...
Bežná cena knihy: 12,10 €
Naša cena knihy: 8,95 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 196
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081684074
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Mcdonalizace společnosti
George Ritzer
0,00 €
Prophet
Macdonald Helen
21,94 €
Stalingrad 1942
Peter Antill
12,88 €
Sudoku pro pokročilé
autor neuvedený
7,10 €
Mužské právo. Jsou právní pravidla neutrální?
Barbara Havelková
44,00 €
O knihe
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného či komerčného chápania marektingových princípov. Najväčšia pozornosť sa venuje špecifikám marketingového mixu a jeho rozšírenému chápaniu v rámci neziskových, športových a kultúrnych aktivít. V troch kapitolách sa autori venujú špecifickým aspektom marketingu v neziskových organizáciách, v športe a kultúre s dôrazom na rozpracovanie marketingového mixu. V publikácii nájdete množstvo príkladov spracovaných priamo z praxe a takisto množstvo obrázkov. Cenné poznatky v nej nájdu nielen študenti, ale takisto každý, kto sa zaujíma o problematiku marketingu uvedených oblastí v praxi.