Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ...
Bežná cena knihy: 24,50 €
Naša cena knihy: 18,13 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 210
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055710662
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
As Long As the Lemon Trees Grow
Katouh Zoulfa
12,64 €
Modelka
Smaleová Holly
11,90 €
Havraní záhady 1 - Potopa a tesák
Sedgwick Marcus
13,69 €
Rychle, chutně, zdravě...
autor neuvedený
0,00 €
Encyklopedie psů
Esther Verhoef-Verhallen
0,00 €
My Little Island Level 2 Flashcards
autor neuvedený
40,89 €
O knihe
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.