Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Marketing vzťahov v miestnej samospráve

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2015
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych ...
Bežná cena knihy: 28,60 €
Naša cena knihy: 21,16 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 228
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055709246
Rok vydania: 2015
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Michal David: Funky 2
Michal David
7,99 €
Svět podle Snoopyho
Charles M. Schulz
9,99 €
Draci se nedělí
Kinnear
13,69 €
Zkáza - Kronika nesmrtelných 4
Hohlbein Wolfgang
13,74 €
Právo na sex
Amia Srinivasan
19,99 €
Atentát na Heydricha
Kolektív
14,01 €
Zaměstnání a vesmírné síly
autor neuvedený
7,02 €
O knihe
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými subjektmi miestnej samosprávy a naznačuje možnosti, ako ho dosiahnuť v podmienkach miestnych samospráv Slovenskej republiky.