Školské podvádzanie
Dátum vydania: 31.10.2016
Kvalita procesu hodnotenia výkonov žiakov si zasluhuje neustálu pozornosť zo strany učiteľa, pretože kladie vysoké nároky na jeho pedagogické uvažovanie a konanie. Práve kontrola a hodnotenie výkonov žiakov však často zvádza k podvádzaniu, ktoré takto skresľuje efektívnosť aj účinnosť vyučovacích metód a v konečnom ...
Detaily o knihe
Počet strán: 104
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081684524
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Kvalita procesu hodnotenia výkonov žiakov si zasluhuje neustálu pozornosť zo strany učiteľa, pretože kladie vysoké nároky na jeho pedagogické uvažovanie a konanie. Práve kontrola a hodnotenie výkonov žiakov však často zvádza k podvádzaniu, ktoré takto skresľuje efektívnosť aj účinnosť vyučovacích metód a v konečnom dôsledku aj celkové výsledky vyučovacieho procesu.
Hlavným cieľom predkladanej monografie je prezentovať súčasné poznanie a prístupy k procesu preverovania a hodnotenia výkonov žiakov, poukázať na problémové aspekty a zároveň aj na príležitosti tohto procesu, analyzovať a zmapovať metódy a formy školského podvádzania, poukázať na problematiku plagiátorstva, objasniť faktory motivujúce k podvádzaniu, popísať činitele odrádzajúce od podvádzania, zistiť ako reagujú učitelia, keď pristihnú žiaka pri podvode a ako vnímajú žiaci svoje vlastné podvádzanie a podvádzanie spolužiakov.
Monografia, ktorá je jedinečná svojho druhu na našom knižnom trhu, je určená predovšetkým učiteľom základných a stredných škôl, pretože, podnetné myšlienky v nej nájdu aj vysokoškolskí učitelia pôsobiaci na učiteľských prípravkách, lektori, či učitelia v celoživotnom vzdelávaní. Kniha ponúka východiskovú orientáciu v predmetnej problematike a slúži, spolu s odporúčanou literatúrou, ako podklad pre samostatné štúdium.