Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2024 budeme expedovať od 7.1.2024
 
Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Školské podvádzanie

Školské podvádzanie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 31.10.2016
Kvalita procesu hodnotenia výkonov žiakov si zasluhuje neustálu pozornosť zo strany učiteľa, pretože kladie vysoké nároky na jeho pedagogické uvažovanie a konanie. Práve kontrola a hodnotenie výkonov žiakov však často zvádza k podvádzaniu, ktoré takto skresľuje efektívnosť aj účinnosť vyučovacích metód a v konečnom ...
Bežná cena knihy: 6,86 €
Naša cena knihy: 5,08 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 104
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 148x210 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081684524
Rok vydania: 2016
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Diamonds are a Girl´s Best Friend
Colgan Jenny
11,14 €
Komunitární předpisy
Kolektív autorov
22,75 €
Song of Solomon
Morrisonová Toni
14,05 €
Olvasókönyv 2
Burai Lászlóné
18,30 €
Winter´s Daughter
Wood Val
13,14 €
Hubený nás nedostanou
Richard Skolek
0,00 €
O knihe
Kvalita procesu hodnotenia výkonov žiakov si zasluhuje neustálu pozornosť zo strany učiteľa, pretože kladie vysoké nároky na jeho pedagogické uvažovanie a konanie. Práve kontrola a hodnotenie výkonov žiakov však často zvádza k podvádzaniu, ktoré takto skresľuje efektívnosť aj účinnosť vyučovacích metód a v konečnom dôsledku aj celkové výsledky vyučovacieho procesu. Hlavným cieľom predkladanej monografie je prezentovať súčasné poznanie a prístupy k procesu preverovania a hodnotenia výkonov žiakov, poukázať na problémové aspekty a zároveň aj na príležitosti tohto procesu, analyzovať a zmapovať metódy a formy školského podvádzania, poukázať na problematiku plagiátorstva, objasniť faktory motivujúce k podvádzaniu, popísať činitele odrádzajúce od podvádzania, zistiť ako reagujú učitelia, keď pristihnú žiaka pri podvode a ako vnímajú žiaci svoje vlastné podvádzanie a podvádzanie spolužiakov. Monografia, ktorá je jedinečná svojho druhu na našom knižnom trhu, je určená predovšetkým učiteľom základných a stredných škôl, pretože, podnetné myšlienky v nej nájdu aj vysokoškolskí učitelia pôsobiaci na učiteľských prípravkách, lektori, či učitelia v celoživotnom vzdelávaní. Kniha ponúka východiskovú orientáciu v predmetnej problematike a slúži, spolu s odporúčanou literatúrou, ako podklad pre samostatné štúdium.