Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Marketing - Vybrané kapitoly

Marketing - Vybrané kapitoly

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 06.03.2017
Učebnica Marketing vybrané kapitoly je určená predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy. Učebnica ...
Bežná cena knihy: 14,50 €
Naša cena knihy: 11,46 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055412429
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Egejská mysteria ideje krásy
František Kabelák
18,70 €
69,86
autor neuvedený
2,48 €
Access 2002 snadno a rychle
Slavoj Písek
4,48 €
Škaredé káčatko - 120+nálepiek
autor neuvedený
3,90 €
Jak správně pronajmout, prodat, koupit dům či byt
Ronovská Kateřina
7,47 €
O knihe
Učebnica Marketing vybrané kapitoly je určená predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy. Učebnica je základnou podporou pre predmety marketing a marketingová komunikácia, ako aj pre ostatné predmety z oblasti marketingu na fakulte. Nosné obsahové témy tvoria prvky marketingového mixu: produkt, cena, distribúcia a marketingová komunikácia. Ďalej sú to marketingové prostredie, výber cieľových trhov, nákupné správanie, marketingový výskum, marketingová stratégia a marketingový plán.