Marketing - Vybrané kapitoly
Dátum vydania: 06.03.2017
Učebnica Marketing vybrané kapitoly je určená predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy. Učebnica ...
Detaily o knihe
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055412429
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Učebnica Marketing vybrané kapitoly je určená predovšetkým pre študentov Fakulty riadenia a informatiky Žilinskej univerzity v Žiline. Zaoberá sa hlavnými časťami marketingu, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy, ktorým je potrebné rozumieť vzhľadom na komplexné pochopenie témy. Učebnica je základnou podporou pre predmety marketing a marketingová komunikácia, ako aj pre ostatné predmety z oblasti marketingu na fakulte. Nosné obsahové témy tvoria prvky marketingového mixu: produkt, cena, distribúcia a marketingová komunikácia. Ďalej sú to marketingové prostredie, výber cieľových trhov, nákupné správanie, marketingový výskum, marketingová stratégia a marketingový plán.