Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov

Chronopsychologické aspekty študijnej úspešnosti študentov

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 17.03.2017
V našom kvantitatívnom výskume sme sa zamerali na zistenie rozdielov medzi diurnálnou preferenciou, študijnou úspešnosťou, spánkovými návykmi a štýlom učenia. Výskumný súbor tvorili vysokoškolské študentky humanitného odboru, konkrétne išlo o 96 (100%) študentiek druhého (43%) a tretieho (57%) ročníka dennej formy ...
Bežná cena knihy: 27,10 €
Naša cena knihy: 21,41 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Viazaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055412771
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Čtyři stěny
Alžběta Bublanová
6,59 €
Prezidentství Baracka Obamy: naplněné vize?
Magdalena Fiřtová
21,45 €
Smrt krásné stopařky
Klimek Hynek
7,09 €
Theresienstädter-Studien und Dokumente 2002
autor neuvedený
12,29 €
Drahé kameny
Ivan Mrázek
21,95 €
Tanec s proměnami Země
Marko Pogačnik
15,29 €
O knihe
V našom kvantitatívnom výskume sme sa zamerali na zistenie rozdielov medzi diurnálnou preferenciou, študijnou úspešnosťou, spánkovými návykmi a štýlom učenia. Výskumný súbor tvorili vysokoškolské študentky humanitného odboru, konkrétne išlo o 96 (100%) študentiek druhého (43%) a tretieho (57%) ročníka dennej formy bakalárskeho vysokoškolského štúdia študijného odboru pedagogika, študijného programu sociálna pedagogika na Katedre pedagogických štúdií Fakulty humanitných vied Žilinskej univerzity v Žiline v období adolescencie, vo veku dvadsať až dvadsaťdva rokov, u ktorých sme administrovali Škálu Circadian Type Questionnaire CTQ ( Folkard, Lobban, 1979), Sebavýpoveďovú škálu SN - Spánkové návyky (Sarmány - Schuller, 1996), Dotazník ranných a večerných typov - The Morningness - Eveningness Questionnaire MEQ (Horne, Ostberg, 1976), Dotazník PČ -1 Preferencia činnosti (Sarmány-Schuller, 1996) a Dotazník učebných štýlov - LSI IIA (Kolb, Veres, Shake, 1986; in: Turek, 2003, s. 141). Vo výskumnom súbore bolo identifikovaných 19,79% ranných, 10,42 % večerných a 69,79% nevyhranených chronotypov. Zistenie, ktoré interpretujeme opatrne, zdôrazňujú význam detailnejšieho skúmania cirkadiánnych rytmov, spánkových modelov, štýlov učenia a školských výkonov študentov navštevujúcich vysoké školy.