Prázdny
0,00 €
 
-21 %
Praktikum z marketingu I

Praktikum z marketingu I

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 21.03.2017
Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú témy: úvod do marketingu, podnikateľské koncepcie, riadenie marketingového procesu, marketingová filozofia, charakteristika a meranie trhu ...
Bežná cena knihy: 10,50 €
Naša cena knihy: 8,30 €
Ušetríte: 21 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x297 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055413068
Rok vydania: 2017
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
ACTS OF WAR
autor neuvedený
6,24 €
Dárkový set s fotorám.EX62444350
autor neuvedený
0,00 €
Dark Rise
S. Pacat C.
15,34 €
WG: World of Invention
autor neuvedený
18,66 €
Macko Puf - V parku, v lese a na lúke
autor neuvedený
3,84 €
Artritida a revmatismus
Kolektív
15,88 €
O knihe
Praktikum z marketingu I koncepčne vychádza z publikácie Základy marketingu I. od autorského kolektívu Birnerová-Križanová. Jednotlivé kapitoly oboch publikácií zhodne obsahujú témy: úvod do marketingu, podnikateľské koncepcie, riadenie marketingového procesu, marketingová filozofia, charakteristika a meranie trhu, výber cieľových trhov, analýza marketingového prostredia, analýza trhov a nákupného správania zákazníkov, analýza konkurencie, marketingový informačný systém, trhovo orientované strategické plánovanie a marketingový informačný systém, trhovo orientované strategické plánovanie a marketingové plánovanie. Pre vypracovanie zadaní nachádzajúcich sa v praktiku pritom nie je nevyhnutne potrebné pracovať súčasne aj s publikáciou Základy marketingu I., nakoľko základný teoretický úvod do témy sa nachádza nielen na začiatku každej kapitoly praktika, ale aj pred jednotlivými zadaniami. Zadania sú konštruované tak, aby si poslucháč utvrdil nadobudnuté a aby získal nové vedomosti, znalosti a zručnosti z oblasti marketingu spôsobom, ktorý by mu mal byť vďaka zaradeniu aktuálnych a prevažne regionálne známych prípadových štúdií blízky. Veríme, že poslucháči edukačný potenciál , ktorým praktikum disponuje v plnej miere využijú a že pri práci s ním budú v tvorivom dialógu s pedagógmi využívať svoje vlastné doterajšie vedomosti tak, aby nadobudli nové, ktoré rozšíria ich obzory nielen v kontexte marketingu, ale aj ostatnej podnikovej praxe a trhovej reality akceptujúc pritom celospoločenské trendy a snažiac sa o prispetie k dosiahnutiu trvalo udržateľného rozvoja.