Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Čítanka pre 1. ročník základných škôl

Čítanka pre 1. ročník základných škôl

Dátum vydania: 2018
Inovovaná Čítanka pre 1.ročník ZŠ Virgovičová nadväzuje na Šlabikár pre 1. ročník 1. a 2. diel. Prináša vekuprimeraný, zaujímavý, didakticky premyslený výber textov. Inovovaný učebný text je graficky pútavo spracovaný. Pri zostavovaní Čítanky pre 1. ročník ZŠ mali autorky na zreteli, že každé dieťa je individuálne ...
Bežná cena knihy: 8,98 €
Naša cena knihy: 6,65 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 112
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 210x295 mm
Hmotnosť: 360 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081205910
Rok vydania: 2018
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
NEW YEARS DAY  HALF BLACK HEART
CENTURY MEDIA
27,09 €
Mount Kodaň
Kaspar Colling Nielsen
10,79 €
Země
Moreno
21,95 €
Cukr na nitku
Jaroslava Kadlasová
9,99 €
Raising Boys
Biddulph Steve
14,05 €
O knihe
Inovovaná Čítanka pre 1.ročník ZŠ Virgovičová nadväzuje na Šlabikár pre 1. ročník 1. a 2. diel. Prináša vekuprimeraný, zaujímavý, didakticky premyslený výber textov. Inovovaný učebný text je graficky pútavo spracovaný. Pri zostavovaní Čítanky pre 1. ročník ZŠ mali autorky na zreteli, že každé dieťa je individuálne, iné, má svoje silné i slabé stránky, spôsob koncentrácie. Každý žiak je aktívnym subjektom vlastného učenia a rozvoja. Čítanka je zameraná na diferencované vyučovanie. Umožňuje rozvíjať techniku čítania vyspelejších i pomalších žiakov. Všetky texty a úlohy učiteľ nemusí preberať so všetkými žiakmi. Obsah i rozsah čítanky zodpovedá pôvodnej koncepcii. K zmenám dochádza na základe požiadaviek učiteľov prvých ročníkov. Pracovné strany z druhej časti čítanky sú priradené priamo k jednotlivým textom. Vytvárajú obsahovo jednotné dvojstrany, čo umožní žiakom ľahšiu orientáciu pri riešení úloh. Texty a úlohy môže učiteľ vyberať podľa úrovne žiakov v čítaní tak, aby bolo každé dieťa úspešné. Časť textov a pracovných strán nadväzuje a dopĺňa učivo prírodovedy. Obsah čítanky je zostavený s postupne rastúcou náročnosťou úloh, ktoré si vyžadujú samostatné myslenie a sebahodnotenie. Núti žiakov hľadať odpovede, objavovať, dopĺňať, dosahovať určitú úroveň operačnej a poznávacej činnosti. Mení sa postavenie žiaka v učení.