Prázdny
0,00 €
 
-23 %
Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 14.02.2019
Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi ...
Bežná cena knihy: 13,40 €
Naša cena knihy: 10,32 €
Ušetríte: 23 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055414973
Rok vydania: 2019
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Ocko ma ľúbi
Down Izzy
6,90 €
Cytomorfológia
autor neuvedený
10,46 €
Skvělá známost
Logan T. M.
13,58 €
Milionový poker 2. díl
Jonathan Little
23,03 €
Grateful Dead: Dead Set  LP
Grateful Dead
45,09 €
The Age of Reason
Sartre Jean-Paul
21,29 €
Co budu dnes malovat nebo kreslit
autor neuvedený
0,00 €
O knihe
Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch je v súčasnosti veľmi aktuálna. Manažéri slovenských podnikov sa snažia vytvárať dlhodobo výnosné vzťahy so svojimi zákazníkmi, ktoré by mali zabezpečiť ich zotrvanie na trhu. Aby táto iniciatíva podnikov bola úspešná, je potrebné uplatňovať prvky orientácie na zákazníka a vytvoriť prostredie, ktoré bude napomáhať k tvorbe hodnoty pre zákazníka, umožňovať efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. V tomto by mohla byť manažérom podniku nápomocná vytvorená metodika budovania systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.