Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku
Dátum vydania: 14.02.2019
Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi ...
Detaily o knihe
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055414973
Rok vydania: 2019
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Vedecká monografia Budovanie systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku predstavuje komplexný pohľad na problematiku efektívneho riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Na výsledkoch komplexného výskumu je postavený autorský model riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku. Otázka riadenia vzťahov so zákazníkmi v slovenských podnikoch je v súčasnosti veľmi aktuálna. Manažéri slovenských podnikov sa snažia vytvárať dlhodobo výnosné vzťahy so svojimi zákazníkmi, ktoré by mali zabezpečiť ich zotrvanie na trhu. Aby táto iniciatíva podnikov bola úspešná, je potrebné uplatňovať prvky orientácie na zákazníka a vytvoriť prostredie, ktoré bude napomáhať k tvorbe hodnoty pre zákazníka, umožňovať efektívnu komunikáciu so zákazníkmi. V tomto by mohla byť manažérom podniku nápomocná vytvorená metodika budovania systému riadenia vzťahov so zákazníkmi v podniku.