Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2024 budeme expedovať od 7.1.2024
 
Prázdny
0,00 €
 
-31 %
Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax

Teória žurnalistiky pre žurnalistickú prax

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.12.2014
Dielo predstavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe, protirečeniami vo vzájomných vzťahoch teórie a praxe tlače, trendmi rozvoja vedy o žurnalistike v proreformnom Rusku. Osobitné kapitoly sú venované členeniu tejto vednej disciplíny a jej terminologickej ...
Bežná cena knihy: 23,54 €
Naša cena knihy: 16,24 €
Ušetríte: 31 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 208
Rozmer: 148x210x12 mm
Hmotnosť: 270 g
EAN: 9788074786822
Rok vydania: 2014
Žáner: Odborné příručky
Typ: Paperback
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Hladní a sýti
Vermes Timur
8,00 €
Diář A6 LYRA týdenní urban 2014
autor neuvedený
0,00 €
Bitevní loď Bismarck - Příběh lodě a přeživšího člena posádky
Müllenheim-Rechberg Burkard-Freiherr von
13,46 €
Hadohlavec
May Peter
18,10 €
Marta Kubišová: Songy a balady
Marta Kubišová
25,69 €
O knihe
Dielo predstavuje teóriu žurnalistiky ako samostatnú oblasť poznania a výskumu. Zaoberá sa potrebami žurnalistickej praxe, protirečeniami vo vzájomných vzťahoch teórie a praxe tlače, trendmi rozvoja vedy o žurnalistike v proreformnom Rusku. Osobitné kapitoly sú venované členeniu tejto vednej disciplíny a jej terminologickej výbave, podstate a zákonom žurnalistiky, ako aj zásadám a metódam výskumu. Autor zovšeobecňuje materiály rozsiahlej polemiky o poslaní tlače, ktorá sa rozvinula v Rusku aj vo svete. Po prvý raz je vo vedeckej aj študijnej literatúre predstavený komplexný model teórie žurnalistiky. Dielo sa dotýka základných problémov teoretických prednášok v strediskách prípravy žurnalistov a iných odborníkov v informačnej sfére. Je určené pre študentov, ašpirantov a prednášateľov vysokých škôl, pre široký okruh výskumníkov masovokomunikačnej praxe a informačnej politiky, ako aj vedúcich i radových pracovníkov prostriedkov masových informácií.