Objednávky vytvorené od 18.12.2024 do 1.1.2024 budeme expedovať od 7.1.2024
 
Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Komunikace v teorii a praxi speciální pedagogiky

Komunikace v teorii a praxi speciální pedagogiky

Autor:
kolektív autorov
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2017
Recenzovaný rukopis knižnej publikácie pod názvom Komunikace v teorii a praxi speciální pedagogiky je kolektívnym výstupom autorov z katedry speciální pedagogiky Univerzity Jana Amose Komenského v Prahe pod odborným vedením J. Klugerovej. Autori publikácie majú ambície prezentovať základné poznatky o sociálnej a pedagogickej ...
Bežná cena knihy: 10,76 €
Naša cena knihy: 7,96 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 140
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 165x230 mm
Hmotnosť: 259 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788074521287
Rok vydania: 2017
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Learning Stars 2: Activity Book
Perrett Jeanne
7,90 €
Staviteľ Juraj Hudec 1858 - 1920
Kristína Mišechová
14,00 €
Hrad Kost - vystřihovánky
autor neuvedený
0,00 €
Biely lev
Fredrick D`Anterny
0,00 €
Ako pracuje INTERNET
autor neuvedený
23,00 €
Před úsvitem, po ránu
František Koukolík
13,20 €
O knihe
Recenzovaný rukopis knižnej publikácie pod názvom Komunikace v teorii a praxi speciální pedagogiky je kolektívnym výstupom autorov z katedry speciální pedagogiky Univerzity Jana Amose Komenského v Prahe pod odborným vedením J. Klugerovej. Autori publikácie majú ambície prezentovať základné poznatky o sociálnej a pedagogickej komunikácii s osobami so špecifickými potrebami so zameraním na konkrétne problémy komunikácie osôb s rôznymi druhmi postihnutia a narušenia, a to nielen v teoretickej rovine, ale aj v rámci špeciálnopedagogickej praxe. V tejto súvislosti pozitívne hodnotím rukopis publikácie, a to z troch hľadísk. Po prvé, z hľadiska aktuálnosti spracovanej témy, nakoľko problematika rozvíjania komunikácie s osobami so špecifickými potrebami síce nie je novým fenoménom v špeciálnej pedagogike, ale nadobúda v teórii i praxi nový rozmer najmä v pod-mienkach sociálnej i pedagogickej inklúzie osôb so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, čo autori môžu akceptovať ako novú výzvu. Po druhé, z hľadiska obsahového a precízneho prístupu autorov k spracovaniu nastolenej témy v knižnej publikácii, ktorý spočíva teoretickej analýze skúmanej problematiky na základe relevantných domácich i zahraničných prameňov, v logickej nadväznosti textu, v dodržaní zásad autorského citačného prístupu s formulovaním vlastných odporúčaní pre špeciálnopedagogickú prax. Po tretie, z hľadiska pragmatického prístupu autorov, ktorý spočíva v ich zámere prispieť k zhrnutiu a obohateniu teoretických poznatkov a skúseností zo špeciálnopedagogickej praxe najmä pre študentov špeciálnej pedagogiky v rámci ich pregraduálnej prípravy, ako aj pre pedagógov v špeciálnych školách a zariadenia pre deti, mládež a dospelých so zdravotným znevýhodnením a špecifickými potrebami v rámci ich kontinuálneho a postgraduálneho štúdia. Rukopis knižnej publikácie Komunikace v teorii a praxi speciální pedagogiky svojím konkrétnym teoretickým spracovaním nastolenej problematiky a súčasne pragmatickým zameraním môžeme vnímať ako prínosný k humánnemu riešeniu problémov v sociálnej a pedagogickej komunikácii osôb so špecifickými potrebami, pre ktorých intervencia v oblasti komunikácie a komunikačnej kompetencie by mala smerovať k nadobudnutia atribútov prosociálnej, otvorenej a komunikatívnej osobnosti.