Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Vnímanie zodpovedných marketingových aktivít spotrebiteľmi

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2020
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup ...
Bežná cena knihy: 26,20 €
Naša cena knihy: 20,44 €
Ušetríte: 22 %
Dostupnosť: Posledný kus na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 136
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788055716787
Rok vydania: 2020
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Od Moskvy k Bruselu
Dan Marek
0,00 €
Polívkář z Boudy
Bela Schenková; Matěj Forman
7,80 €
Cool!Course Book 2
Jackie Holderness
5,00 €
Budoár staré dámy: Dobrou noc, světlo
Budoár staré dámy
12,69 €
O knihe
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je aj dobročinný marketing (z angl. cause related marketing) inovatívny marketingový prístup, ktorý zaujímavým spôsobom podporuje partnerstvá medzi podnikateľskými subjektmi a neziskovými organizáciami s cieľom podporovať dobrú vec a zároveň dosahovať vlastné ekonomické aj neekonomické ciele. Vedecká monografia ucelene prezentuje výsledky dlhodobého skúmania vnímania zodpovedného správania podnikov spotrebiteľmi, s dôrazom na rôzne aspekty dobročinného marketingu. Prináša aj návrhy možností intenzívnejšieho využívania dobročinného marketingu v podnikovej praxi, ako aj v neziskových organizáciách na Slovensku.