Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore

Digitálny marketing - vybrané nástroje prezentácie podniku v onlinepriestore

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 15.06.2020
Vzhľadom k rýchlemu rozvoju informatizácie podnikov a celej spoločnosti, sa digitálny marketing stáva neodmysliteľnou súčasťou podnikovej propagácie a komunikácie. V dnešnej digitálnej dobe prináša dobre realizovaný marketing alebo marketingová kampaň, realizovaná v online priestore, podnikom čoraz väčší úžitok ...
Bežná cena knihy: 38,81 €
Naša cena knihy: 30,27 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788055417028
Rok vydania: 2020
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Metodika pěstování sóji
Štefan Žák
2,03 €
Manažeři se lvíčkem II
Jaroslav A. Jirásek - Jan Preclík - Jan Přikryl
15,04 €
Pojďte slavit!
Sugg Zoe
17,95 €
Páni temnot
Joe
27,44 €
20 dní k novej krajšej JA
Iveta Štecová
32,00 €
O knihe
Vzhľadom k rýchlemu rozvoju informatizácie podnikov a celej spoločnosti, sa digitálny marketing stáva neodmysliteľnou súčasťou podnikovej propagácie a komunikácie. V dnešnej digitálnej dobe prináša dobre realizovaný marketing alebo marketingová kampaň, realizovaná v online priestore, podnikom čoraz väčší úžitok ako kedykoľvek predtým. Zákazníci, ako aj potencionálny zákazníci podnikov čoraz radšej vyhľadávajú produkty či služby v online priestore, nakupujú online, komunikujú online, sledujú, komentujú produkty a služby online, atď. Podniky, ktoré nie sú online a nepracujú s online priestorom sa pripravujú o množstvo súčasných ale najmä budúcich klientov, ako aj možný zisk z nich. Práve z toho dôvodu vznikli nové technológie, nástroje a postupy, ktoré podnikom umožňujú efektívne realizovať v online priestore marketingové aktivity. Tieto dôvody, spolu s nezastaviteľným rozvojom v oblasti informačných a komunikačných technológií a snaha získať nové a prehĺbiť si súčasné poznatky, nás viedli k tvorbe tejto publikácie, ktorá by mala napomôcť študentom, podnikom, ale aj širokej verejnosti pochopiť význam digitálneho marketingu. Z obsahu