Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Nový slovenský jazyk pre 3. roč. ZŠ - 1. časť

Nový slovenský jazyk pre 3. roč. ZŠ - 1. časť

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 29.03.2021
Nálepky, kreslenie, čítanie, záložky, vyfarbovanie, počítanie, spájanie, vyznačovanie, písanie, usporadúvanie, diskusia, práca v dvojiciach, vlastné zážitky, divadielko, tajničky a rébusy. Verili by ste, že hovoríme o učebnici slovenského jazyka? Prinášame vám výnimočnú novinku na slovenskom učebnicovom trhu ...
Bežná cena knihy: 16,48 €
Naša cena knihy: 12,85 €
Ušetríte: 22 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Hmotnosť: 280 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788081207846
Rok vydania: 2021
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Nálepky, kreslenie, čítanie, záložky, vyfarbovanie, počítanie, spájanie, vyznačovanie, písanie, usporadúvanie, diskusia, práca v dvojiciach, vlastné zážitky, divadielko, tajničky a rébusy. Verili by ste, že hovoríme o učebnici slovenského jazyka? Prinášame vám výnimočnú novinku na slovenskom učebnicovom trhu - pracovnú učebnicu NOVÝ Slovenský jazyk pre 2. až 4. ročník ZŠ, v ktorej sme spojili učebnicu, pracovný zošit a zošit. Namiesto neustáleho listovania v učebnici a v pracovnom zošite majú žiaci všetko v jednom. Získaný čas učiteľ využije na zaujímavé aktivity či diskusie a najmä sa budem môcť individuálne venovať žiakom. Učebnica zúročuje dlhoročnú prax autoriek a poskytuje výber ideálnych prostriedkov pre efektívne vyučovanie materinského jazyka. Metodicky upúta nielen skúseného učiteľa, ale výrazne pomôže aj začínajúcemu pedagógovi. V čom je naša pracovná učebnica výnimočná? Spája učebnicu, pracovný zošit a zošit žiaka. Plynule nadväzuje na vyučovanie v 1. ročníku ZŠ. Ponúka vekuprimerané komunikačné témy. Príbehom odkazuje na gramatické javy a rozvíja slohové tematické celky. Obsahuje podnety pre kritické myslenie a formovanie vlastného názoru žiakov. Čerpá zo súčasných trendov vo výučbe slovenského jazyka a podporuje tvorivosť, individualitu žiakov, ale aj ich uvedomenie si sociálnej ukotvenosti. Žiaci si sami osvojujú gramatické pravidlá pozorovaním rôznych jazykových situácií. Na základe cvičení dokážu sami dotvárať poučenia a doplňovaním spoluvytvárajú učebnicu. Vyfarbovanie a nalepovanie nabáda žiakov k čítaniu s porozumením a k rozvoju ďalšej domény. Zrozumiteľnú pracovnú učebnicu ocení aj rodič počas práce žiaka z domu. Pomôžu mu fazety, na ktorých má „ťaháky“ k dispozícii. Efektívnu prácu s časom a ponuku priestoru na podporu reálnej komunikácie žiakov. Sebakontrolu žiakov prostredníctvom rébusov, tajničiek a skupinovej práce. Správne riešenie úloh a stručné poznámky k zámeru úloh a ďalšie podnety na prácu s cvičením nájdete v Metodickej príručke.