Prázdny
0,00 €
 
Písanie v 1. ročníku (1-5)

Písanie v 1. ročníku (1-5)

Dátum vydania: 2023
Séria piatich zošitov pokrýva námety na prácu počas prípravného, šlabikárovéhoa aj čítankovéhoobdobia. Zošity sú farebne odlíšené a na obálke každého zošita víta žiakov šaško, ktorého poznajú žiaci zo šlabikára. V úvode každého zošita je niekoľko dobrých rád pre učiteľa i žiaka. 1. zošit V úvode je ...
Naša cena knihy: 8,54 €
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 136
Väzba: Zošitová Zošitová
Rozmer: 210x297 mm
Hmotnosť: 432 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788081209598
Rok vydania: 2023
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Šivovo třetí oko
Chaloupka Otakar
13,14 €
Cambridge Idioms Dictionary: Paperback
kolektiv autorů
46,75 €
Iváňuška Cárovič a sivý vlk
autor neuvedený
16,90 €
Medvědí bratři 2.
Ben Gluck
14,99 €
RUR - War with the Newts
Čapek Karel
14,05 €
O knihe
Séria piatich zošitov pokrýva námety na prácu počas prípravného, šlabikárovéhoa aj čítankovéhoobdobia. Zošity sú farebne odlíšené a na obálke každého zošita víta žiakov šaško, ktorého poznajú žiaci zo šlabikára. V úvode každého zošita je niekoľko dobrých rád pre učiteľa i žiaka. 1. zošit V úvode je séria strán určená na prácu v prípravnom období. Žiaci prácou v zošite rozcvičujú jemnú motoriku svojich rúk a pripravujú sa na efektívne zvládnutie písania. Obkresľovaním tvarov a obrázkov postupne nacvičujú písanie základných kameňov všetkých písmen: ľavého oblúka, sklonovej čiary, pravého oblúka a oválu. V hrových úlohách žiaci získavajú prvé písacie zručnosti a učia sa viesť písací pohyb. Úvod každej strany tvorí obrázok, ktorého obkresľovaním rozvíjame jemnú motoriku. Významnou časťou strán v prípravnom období sú úlohy Hra na písanie. Žiaci si písaním do obrázkov dotvárajú jednotlivé ilustrácie a zároveň nacvičujú písanie. Celé prípravné obdobie je plné hier, podobne ako celá práca s písankami, a prináša radosť z prvého písania. Aj v zošitoch je po okrajoch strán séria nápovedných obrázkov a písmen, ktoré majú žiakovi pomôcť pri osvojovaní jednotlivých písmen, neskôr sa nápovedné obrázky zmenia na dvojice tlačených a písaných tvarov každého písmena. Ďalšiu časť prvého zošita tvoria prvé písmená a nácvik prvých spojov písmen. Žiaci najprv každý tvar pozorujú, uvedomujú si súvislosť s nápovedným obrázkom a potom nacvičujú jednotlivé tvary a spoje s inými písmenami. Posledná strana zošita tvorí rezervu pre učiteľa, kde môže so žiakom horšie zvládnuté tvary precvičiť, resp. priestor na rozširujúce úlohy pre žiakov, ktorí už dobre zvládli písmená. 2., 3. a 4. zošit V nácviku ďalších písmen, slabík a v písaní slov a viet pokračujeme v 2. až 4. zošite. Stála štruktúra a pozícia jednotlivých prvkov vytvára systém, na ktorý si žiaci veľmi rýchlo zvyknú a práca s niektorými typmi úloh sa začne výrazne automatizovať. Výhodou však je, že charakter úloh nemení prácu na stereotyp. Žiaci sa priebežne vracajú k osvojeným typom úloh a objavujú nové úlohy a nové možnosti využitia písania. Záver každého zošita tvorí strana na docvičenie, resp. rozširujúce úlohy. 5. zošit V tomto zošite žiaci nacvičujú posledné písmená, najfrekventovanejšie a najproblémovejšie spoje písmen. Prvá časť je určená na prácu v šlabikárovom období, druhá časť je určená, a to je novinkou, na prácu v čítankovom období. Záver zošita je vyhradený na voľné písanie a úlohy na docvičovanie. Práca s písankami pokrýva obsahovo učiva 1. ročníka a učí žiaka vnímať písanie ako prostriedok na vyjadrenie vlastných myšlienok, nie ako cieľ svojho snaženia. Písanky odporučilo Ministerstvo školstva SR.