Štvrtý rozmer podnikania - etika
Dátum vydania: 1994
Štvrtý rozmer podnikania - etika je prvou rozsiahlejšou publikáciou svojho druhu pravdepodobne v celej -postkomunistickej- Európe. Ide o významný teoretický, ale i praktický počin, pretože zakladá aj v našich podmienkach tradíciu významnej humanitnej disciplíny, akou sa podnikateľská etika stala v posledných rokoch v Spojených ...
Bežná cena knihy: 9,89 €
Naša cena knihy: 7,62 €
Ušetríte: 23 %
Dostupnosť: Posledných pár kusov na externom sklade
Detaily o knihe
Počet strán: 342
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 155x230 mm
Hmotnosť: 620 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 8085665301
Rok vydania: 1994
Žáner: Morálka, etika
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Štvrtý rozmer podnikania - etika je prvou rozsiahlejšou publikáciou svojho druhu pravdepodobne v celej -postkomunistickej- Európe. Ide o významný teoretický, ale i praktický počin, pretože zakladá aj v našich podmienkach tradíciu významnej humanitnej disciplíny, akou sa podnikateľská etika stala v posledných rokoch v Spojených štátoch a v západnej Európe. Práca zapĺňa vákuum, ktoré pociťujú najmä učitelia a študenti pri výučbe etiky na všetkých stupňoch škôl. Informácie obsiahnuté v knihe však môžu byť inšpiráciou nielen pre pedagogickú prácu, ale i vedecké aktivity v príbuzných sociálnovedných a ekonomických odboroch v slovenskom, ako aj v stredoeurópskom a východoeurópskom kontexte. Disponuje na to množstvom poznatkov, prípadových štúdií, situačných analýz a teoretických záverov. Podnikateľom a manažérom pomôže odhaliť mnohé súvislosti, ktoré zohrávajú dôležitú úlohu v podnikaní, hlavne v oblasti medziľudských vzťahov. Pomôže im pri identifikácii a riešení etických problémov a dilem, ktoré sú pre naše pomery také typické. Prednosťou knihy je aj bohatá anotačná bibliografia, ako aj zoznam pracovísk zaoberajúcich sa podnikateľskou etikou.