Prázdny
0,00 €
 
-15 %
Marketing - Marketingová psychologie

Marketing - Marketingová psychologie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
2. diel - Marketing: Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem? Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem? Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje? Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy? Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala ...
Bežná cena knihy: 205,90 €
Naša cena knihy: 175,02 €
Ušetríte: 15 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Rozmer: 190x230 mm
Hmotnosť: 482 g
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 8586011220108
Žáner: Audioknihy, software
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Cholesterol vrah
Brian Welsby
0,00 €
RENFT KLAUS COMBO  ZWISCHEN LIEBE UND ZORN
Kalemegdan Disk - Thomas Werner
40,39 €
Šperky a ozdoby z papírových proužků
Kielbusová Marie
10,94 €
Hry a sny - DVD box
autor neuvedený
8,19 €
Umelecký preklad z taliančiny
Pavol Štubňa
8,10 €
Agent JFK 033 - Soumrak světů
Kolektív
12,59 €
O knihe
2. diel - Marketing: Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem? Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem? Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje? Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy? Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala Nokia. Chcete vedieť, prečo ich už nevyrába? Ako vybudujete úspešú značku v 5-tich krokoch? 5 spôsobov, ako sa neodlíšite, 12 spôsobov, ako sa odlíšite, a postup v 4 krokoch, ako na to? ... a mnoho ďalších otázok.