Prázdny
0,00 €
 
-17 %
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Dátum vydania: 2011
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych ...
Bežná cena knihy: 6,90 €
Naša cena knihy: 5,73 €
Ušetríte: 17 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 108
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 170x240 mm
Jazyk: CZ Český Jazyk
EAN: 9788080783983
Rok vydania: 2011
Žáner: Katalóg
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Darwinovy ceny 2
Northcuttová Wendy
4,96 €
Těstoviny-ilustrovaná encyklopedie
autor neuvedený
13,60 €
Aktualizované testy pre autoškoly
Ľubomír Tvorík
7,90 €
Všeobecný prehľad na prijímacie skúšky na vysoké školy
Peter Zemko a kolektív
14,57 €
Si fakt dokonalá
autor neuvedený
3,90 €
Kníhkupectvo na konci sveta
Shaw Ruth
17,90 €
Lietadlá
Klay Hall
12,29 €
O knihe
Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie. Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.