Prázdny
0,00 €
 
-10 %
Strategický marketing

Strategický marketing

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2014
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - ...
Bežná cena knihy: 19,90 €
Naša cena knihy: 17,91 €
Ušetríte: 10 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 350
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788089710072
Rok vydania: 2014
Žáner: ine
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Navždy Miles
T.L. Swanová
15,99 €
Pokémon - Red a blue 6
Kusaka Hidenori
12,95 €
Prusové v Brně
Vladimír
22,56 €
Kapesní atlas žen
Sylwia Chutnik
11,70 €
English File Third Edition Beginner Multipack B with Oxford Online Skills
Latham-Koenig Christina; Oxenden Clive
30,32 €
O knihe
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.