Spotrebiteľ je jednotlivec, ktorý kupuje výrobky a služby na svoju vlastnú spotrebu, na použitie v rodine, pre člena rodiny, prípadne ako dar pre inú osobu ...viac o knihe
Naša cena knihy: 20,68 €
Ušetríte: 12 %
Zasielame do:
Posledných pár kusov na externom sklade
Už od roku 2004 je právo Európskej únie aj našim právom, ktoré Slovenská republika spoluvytvára s ďalšími štátmi Európskej únie. Aj keď od začlenenia ...viac o knihe
Cieľom publikácie je podať prehľad o podstate organizovania, organizačnom dizajne a jednotlivých druhoch organizačných štruktúr v podnikoch, ich výhodách ...viac o knihe
Naša cena knihy: 14,45 €
Ušetríte: 16 %
Zasielame do:
Posledných pár kusov na externom sklade
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia ...viac o knihe
Cieľom predkladanej publikácie je:
- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,
- vymedziť ...viac o knihe
Predkladaná knižná publikácia predstavuje piate rozšírené vydanie vysokoškolskej učebnice, ktorá je určená predovšetkým študentom Národohospodárskej ...viac o knihe
Naša cena knihy: 17,27 €
Ušetríte: 11 %
Zasielame do:
Posledných pár kusov na externom sklade
Nová učebnica slovenského pracovného práva je určená pre študentov právnických fakúlt na území Slovenskej republiky. Odborná erudícia členov autorského ...viac o knihe
Publikácia je určená predovšetkým študentom vysokých škôl. Jej cieľom je poskytnúť ucelený a komplexný prehľad o rozvoji a súvislostiach informačných ...viac o knihe
Diskriminácia zamestnancov na pracovisku sa veľmi ťažko odhaľuje. Zamestnanec, voči ktorému smeruje diskriminácia, sa nepovažuje za dostatočne silného ...viac o knihe
V poradí už šieste, podstatne prepracované a rozšírené vydanie vysokoškolskej učebnice, v obsahovo vecne štruktúrovanom obsahu sa zameriava predovšetkým ...viac o knihe
Internacionalizácia podniku.
Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele
Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej ...viac o knihe
The textbook BUSINESS NEGOTIATIONS IN ENGLISH consists of three parts. The first part deals with the general principles of communication, namely the talk, the discussion ...viac o knihe