Prázdny
0,00 €
 
-26 %
Čítanka pre 2. ročník ZŠ – učebnica

Čítanka pre 2. ročník ZŠ – učebnica

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 11.04.2011
Učebnica Čítanka pre 2. ročník ZŠ autoriek M. Nosáľová – E. Dienerová – A. Hirková je spracovaná v zmysle požiadaviek ŠVP – ISCED 1. Čítanka obsahuje výber textov z diel slovenských klasikov, zo súčasnej pôvodnej a prekladovej literatúry a je rozdelená podľa tematických okruhov na 16 farebne odlíšených kapitol. Texty ...
Bežná cena knihy: 7,15 €
Naša cena knihy: 5,29 €
Ušetríte: 26 %
Zasielame: Vypredané
Detaily o knihe
Počet strán: 120
Väzba: Brožovaná
Rozmer: mm
Hmotnosť: 330 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788089375783
Rok vydania: 2011
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Přízraky stínového trhu
Clare Cassandra
27,44 €
Pohovka v New Yorku - DVD
autor neuvedený
4,65 €
100 zábavných aktivit - chlapci
autor neuvedený
6,05 €
Don´t pick your nose!
Fernandes Jana
0,00 €
O medvědovi, který chtěl do opery
Robert Silverio
12,64 €
Sunday Lunch
Ramsay Gordon
42,16 €
O knihe
Učebnica Čítanka pre 2. ročník ZŠ autoriek M. Nosáľová – E. Dienerová – A. Hirková je spracovaná v zmysle požiadaviek ŠVP – ISCED 1. Čítanka obsahuje výber textov z diel slovenských klasikov, zo súčasnej pôvodnej a prekladovej literatúry a je rozdelená podľa tematických okruhov na 16 farebne odlíšených kapitol. Texty v každej kapitole sú tematicky prepojené a odrážajú záujmové oblasti detí cieľovej vekovej skupiny. Čítanka ponúka učiteľovi možnosť výberu textu podľa rozsahu, náročnosti slovnej zásoby, obsahu, či iných kritérií, avšak nepredpokladá nutnosť pracovať s každým textom. V zmysle platného ŠVP – ISCED 1 sa žiaci v nadväznosti na prečítaný text oboznamujú aj s vybranými literárnovednými pojmami, pričom sa predpokladá ich osvojenie predovšetkým v rovine praktických činností pri práci s textom. Dôležitú súčasť práce s textom tvorí aj rozvíjanie slovnej zásoby žiakov. V textoch sa zámerne žiaci stretávajú aj s menej známymi slovami, pričom ich vysvetlenie je buď priamo uvedené v slovníčku pod textom, alebo je zahrnuté rôznymi formami v úlohách. Otázky a úlohy k textom sú zamerané na postupné osvojovanie kľúčových čitateľských kompetencií potrebných na čítanie s porozumením ako dôležitej komunikačnej zručnosti. V zmysle všeobecných kritérií klasifikácie tohto typu úloh ponúkajú autorky postupne úlohy na úrovni všeobecného porozumenia textu, cieleného vyhľadávania informácií, interpretácie textu, vlastného posúdenia obsahu textu až po úvahy o stavbe textu, literárnom žánre a použitých jazykových prostriedkoch v texte. Texty sú doplnené ilustráciami akademickej maliarky Anny Gajovej.