Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Čitateľ v druhom ročníku - Metodické poznámky

Čitateľ v druhom ročníku - Metodické poznámky

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 2010
Čitateľ v druhom ročníku - Metodika – sú metodické poznámky k učebnici čítania a pracovným listom pre 2. ročník ZŠ, ktoré vychádzajú z požiadaviek ŠVP pre 1. stupeň ZŠ – ISCED 1 primárne vzdelávanie a je odporúčaná MŠVVaŠ SR. Čítanie je jednou z najbežnejších činností, je veľmi dôležité pre naše vzdelávanie ...
Bežná cena knihy: 2,90 €
Naša cena knihy: 2,26 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 48
Väzba: Brožovaná
Rozmer: 149x210 mm
Hmotnosť: 60 g
Jazyk: SK Slovenský Jazyk
EAN: 9788097044916
Rok vydania: 2010
Žáner: Učebnice, monografie, slovníky
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Pokušenie plné klamstiev
Kent Rina
16,90 €
Tisíc a jedna noc 4.
Pauliny Ján
44,00 €
SS-Výstraha dějín
Knopp Guido
11,33 €
Notes Saturn černý linkovaný
autor neuvedený
0,00 €
Kybernetický svet
Ján Sarnovský
7,80 €
The Crow: Special Edition
O'Barr James
43,94 €
Wayward
Mathewson Hannah
15,90 €
O knihe
Čitateľ v druhom ročníku - Metodika – sú metodické poznámky k učebnici čítania a pracovným listom pre 2. ročník ZŠ, ktoré vychádzajú z požiadaviek ŠVP pre 1. stupeň ZŠ – ISCED 1 primárne vzdelávanie a je odporúčaná MŠVVaŠ SR. Čítanie je jednou z najbežnejších činností, je veľmi dôležité pre naše vzdelávanie. Čítaním sa obohacujeme, získavame nové poznatky a je nevyhnutné pre písomnú komunikáciu. Považuje sa za základ vzdelania – gramotnosti. Zvládnutie techniky čítania je nevyhnutným predpokladom učenia a zároveň podmienkou úspešnosti. Uplatňuje sa v bežnom živote, v škole na každom vzdelávacom predmete...jednoducho všade. Čítanie je prostriedkom celoživotného vzdelávania, je formou ušľachtilej zábavy, poskytuje emocionálne, estetické zážitky, rozvíja osobnosť, postoje i správanie sa čítajúceho. Čitateľ v druhom ročníku je zameraný na rozvoj čitateľskej gramotnosti. Účel a efekt pracovného zošita spočíva v práci žiakov, ktorým približuje čítankový text, a žiak tak mohol vniknúť do segmentov textu za predpokladu súbežného používania učebnice. Žiak tak ľahšie postrehne estetické, emocionálne, etické a myšlienkové posolstvo textu v celej komplexnosti, preto sa k nemu opakovane vracia. Po prvom prečítaní dostáva žiak úlohy zamerané na hlbšie preniknutie do textu. Pracovný zošit obsahuje množstvo rôznorodých úloh, ktoré posilňujú aktivitu žiakov pri práci s textom a rozvíjajú jeho schopnosti porozumenia textu. Úlohy sú zostavené tak, aby mohli žiaci pracovať samostatne už od začiatku, i vo dvojiciach, i také, kde budú potrebovať pomoc vyučujúceho, aby sa vyhli nesprávnemu riešeniu. Postupne sa budú zdokonaľovať, až sa naučia pracovať samostatne a svoje riešenia si budú overovať v čítankovom texte. Pomoc dospelého pre menej rozvinutých čitateľov spočíva v zameraní pozornosti svojho zverenca na text, alebo na konkrétnu časť textu, v ktorej je odpoveď, prípadne riešenie úlohy. Dizajn pracovného zošita je veľmi atraktívny, farebný a obohatený o obrázky, tak aby žiakov zaujal. Zošit je obsahovo rozvrhnutý podľa tematických celkov čítanky.