Brand destinácie - tvorba značky miesta
Dátum vydania: 01.12.2017
Publikácia sa venuje tvorbe značky miesta. Kniha má vzdelávací charakter a tak je vhodná k výučbe predmetu „Brand manažér miesta a destinácie“ na univerzitách či vysokých školách. Užitočné informácie si v nej nájdu aj manažéri organizácií cestovného ruchu či štátna správa. Rovnako je zaujímavým čítaním pre ...
Detaily o knihe
Počet strán: 164
Rozmer: mm
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788097282004
Rok vydania: 2017
Žáner: Politika, hospodárstvo
Typ: Paperback
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
O knihe
Publikácia sa venuje tvorbe značky miesta. Kniha má vzdelávací charakter a tak je vhodná k výučbe predmetu „Brand manažér miesta a destinácie“ na univerzitách či vysokých školách. Užitočné informácie si v nej nájdu aj manažéri organizácií cestovného ruchu či štátna správa. Rovnako je zaujímavým čítaním pre laickú verejnosť, ktorú táto téma zaujíma.