Prázdny
0,00 €
 
-22 %
Manažéri na cudzom parkete - Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie

Manažéri na cudzom parkete - Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie

Autor:
|
Vydavateľstvo:
Dátum vydania: 01.12.2009
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta. Autor úspešnej knihy Moderná biznis etiketa pre manažérov sa tentoraz zameral na niektoré typické obchodné ...
Bežná cena knihy: 8,80 €
Naša cena knihy: 6,86 €
Ušetríte: 22 %
Zasielame: Skladom
Detaily o knihe
Počet strán: 220
Rozmer: 125x200x11 mm
Hmotnosť: 240 g
Jazyk: Slovensky
EAN: 9788097022754
Rok vydania: 2009
Žáner: Životná pomoc,psychológia
Typ: Paperback
Zákazníci, ktorí si kúpili túto knihu, si kúpili aj...
Mackovia športujú
autor neuvedený
0,00 €
1000 zázraků přírody
autor neuvedený
0,00 €
Smečka z Bagdádu
Vaughan
14,05 €
Cvičení k chemii v kostce pro střední školy
Květoslava Růžičková; Bohumír Kotlík
0,00 €
Dějiny českého výtvarného umění III. 1+2
Taťána Petrasová
77,65 €
O knihe
Ako prekonávať nástrahy interkultúrnej komunikácie - kniha poskytuje návody na úspešnú komunikáciu s partnermi z iných obchodných kultúr a dodržiavanie pravidiel zdvorilého správania v rôznych krajinách sveta. Autor úspešnej knihy Moderná biznis etiketa pre manažérov sa tentoraz zameral na niektoré typické obchodné kultúry, ktoré môžu byť pre mnohých manažérov zaujímavé. Medzinárodné skúsenosti ukazujú, že iba jazyková príprava pre nadväzovanie kontaktov, vytváranie a udržiavanie obchodných vzťahov, nestačí. Komunikácia s partnermi -s rovnakým hardvérom, ale iným softvérom v hlave- si nevyhnutne vyžaduje pochopiť, že ľudia v rozličných obchodných kultúrach rozmýšľajú a chovajú sa rôznymi spôsobmi, pričom tieto odlišnosti bezprostredne ovplyvňujú ich komunikačné správanie. Kniha by mala pomôcť tieto rozdiely nielen spoznať, ale sa v nich vyznať a využívať v praxi. Preto by na ňu nemal sadať prach, ale mala by byť neustále poruke.